piątek, 16 grudnia 2011

WIGILIA KLASOWA




Ciasto; Dawid Zyguła, Sabine Urbaniak, Patryk Matysek.
Uszka; Gosia Maćkowiak.
Barszcz; Asia Walkowiak, Angelika Wojciech.
Kolędy ; Magda Pluntke.
Serwetki, obrus itp.; Emilia Pawlus.
Słodycze; Daria Świderska, Karolina Wrotkowska, Julia Wycichowska.
Kapusta z grzybami; Asia Walkowiak.
Pierogi; Michał Majer.
Krokiety; Norbert Czechowski.
Owoce; Ada Sobaczak i Michalina Gertych.
Opłatek; Cecylia Guzewicz.
Mikrofalówka; Karolina Widera.

Jeżeli wystąpiła tu jakaś pomyłka (np. nie wymieniłam kogoś, przeznaczony jest nie do tego co było wcześniej ustalane), to napiszcie w komentarzach, a ja to skoryguję. ;) 

14 komentarzy:

  1. Nie wspomniano o mnie, co jeszcze byłoby potrzebne ? ;) Michalina K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, mogłabyś kupić świeczki,czy sianko.To co robi Emilka, może być ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli to możliwe wolałbym zamienić się z kimś i zamiast pierogów przynieść ciasto. Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuluję swój poprzedni wpis. Przyniosę pierogi. Michał

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, a kto przyniesie talerzyki i kubeczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Może każdy niech przyniesie talerz, kubek i sztućce dla siebie i później je zabierze. Można też po prostu kupić talerzyki papierowe i kubeczki, jednak ja jestem za pierwszą wersją.
    W potrawach brakuje mi ryby, nasza Polska tradycja wręcz nakazuje spożywanie ryby w Wigilie. Może ktoś, kto nie ma nic wyznaczonego zajął by się tym, lub napojami, bo zazwyczaj jak się je, to trzeba czymś popić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Załatwię świeczki, sianko i napoje ;) Michalina K.

    OdpowiedzUsuń
  8. To może ja wezmę te napoje, wasz w

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, ale pytanie, czy ktoś będzie rybę jadł?
    ;) jeżeli tak, to oczywiście możnaby o tym porozmawiać.
    widerka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem i tak jest już bardzo dużo wszystkiego. Cieszę się, że chcecie dotrzymać tradycji, ale też nie przesadzajmy:) W

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie,nie mamy przecież na to całego dnia:p

    OdpowiedzUsuń
  12. To odpuśćmy sobie ta rybę, okey ;)
    I tak wątpię, że ktoś będzie ją jadł ;D
    widerka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, to Wy przynieście jedzenie a ja wpadam do Was na wigilię bo w mat-fiza kryzys dopadł ;] . Bartek D. ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, pewnie ! ;D
    Nie ma to jak darmowe jedzenie ;P
    widerka.

    OdpowiedzUsuń